Sama kątów wewnętrznych wielokąta wypukłego jest funkcją liczb jego boków.
a)podaj dziedzinę tej funkcji
b)podaj jego wzór
c)narysuj jego wykres (najlepiej w paincie)

(odp do a) to zbiór liczb większych od 2, a do b) y=180 stopni, x=360stopni. ) Proszę o dokładne obliczenia i rysunek funkcji. Zgłaszam naj . Potrzebne za już

2

Odpowiedzi

2009-12-07T23:02:08+01:00
A)Df=R+
Dziedzina funkcji to zbiór liczb rzeczywistych dodatnich
b)f(n)=180*(n-2)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T00:48:12+01:00
A) dziedziną jest zbiór liczb naturalnych większych od 2 liczba wierzchołków nie może być ułamkiem a wielokąt o najmniejszel=j liczbie wierzchołków to trójkąt - ma 3 wierzchołki b) dla x = 3, y = 180° dla x = 4, y = 360° dla x = 5, y = 540° y = 180° * x - 360° c) w załączniku