Wymieńcie mi 3 programy dzięki którym moge odczytać format pdf i do nich podaj linka zebym mógł sobie go ściągnąć. najlepsze bd oceniane ale pierwsze sprawdze czy działają te linki i czy mozna sciagnąć a potem ocenie najlepszą;)
mozecie pominąć Adobe Reader chyba ze mozecie dac mi do niego linka dodatkowo;) bo mam adobe reader ale i tak mi cos nie działa;/ ale kiedys działał;(

3

Odpowiedzi

2009-12-07T22:14:13+01:00
Http://www.dobreprogramy.pl/Adobe-Reader,Program,Windows,12627.html

http://www.dobreprogramy.pl/eXPert-PDF-Reader,Program,Windows,12649.html

http://www.dobreprogramy.pl/Foxit-Reader,Program,Windows,14318.html

http://www.dobreprogramy.pl/PDFXChange-Viewer,Program,Windows,15117.html
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:14:29+01:00
Link na 100% działa teraz sprawdzałem:
http://www.dobreprogramy.pl/Adobe-Reader,Program,Windows,11539.html
1 5 1
2009-12-07T22:15:47+01:00
- ABBYY PDF Transformer 3.0 Pro Pl

http://www.instalki.pl/programy/download/odczyt_edycja_pdf/ABBYY_PDF_Transformer.php

- Cool PDF

http://www.instalki.pl/programy/download/odczyt_edycja_pdf/Cool_PDF_Reader.php

- Jaws PDF Editor 4.0

http://www.instalki.pl/programy/download/odczyt_edycja_pdf/Jaws_PDF_Editor.php