Odpowiedzi

2009-12-07T22:34:08+01:00
Nawozy , temperatura, żyzność gleb, ilośc opadów, dostęp do wody , unowocześnione maszyny gospodarcze, ukształtowanie terenu
Najlepsza Odpowiedź!
  • 0zzy
  • Rozwiązujący
2009-12-07T22:35:13+01:00
Srodowiskowe:
klimat
polozenie
wachania temperatur
okres wegetacyjny
ph ziemi
Pozasrodowiskowe:
zanieczyszczenie powietrza
stopien naworzenia
opieka na d roslinami i zwierzetami