Odpowiedzi

2009-12-07T22:33:08+01:00
A = 20/4 = 5 m
P = 2*(5+1,4)*0,7 + 2*5*0,7 = 15,96 m2 C
2009-12-07T22:34:11+01:00
Nie interesuje nas co to za "kwiatowa rabata" tylko sam fakt, że jest to kwadrat o obwodzie 20m. Kwadrat ma 4 boki równe więc 4 boki dodane do siebie dają 20m - ile ma każdy z nich?
4boki=20m
1bok=5m

Pole kwadratu to oczywiście P=bok*bok (w skrócie: P=a*a) więc pole będzie wynosiło: P=5m*5m=25m²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:34:55+01:00