Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:35:12+01:00
Napisz kilka przykładów-
Świadectwa kultury chrześcijańskiej:
a) literatura- biblia
b) malarstwo- wszelkie dzieła Michała Anioła
c) muzyka- pieśni religijne, mszalne
d) architektura- plac św piotra w rzymie, katedra poznańska
1 5 1
2009-12-07T22:34:56+01:00
A- Biblia
b- sąd ostateczny Hans Memling
c- Bogurodzivcca- autor nieznany
d- Bazylika św Piotra w Rzymie
2009-12-07T22:37:49+01:00
Literatura- wiersze religijne
malarstwo- obrazy religijne
muzyka- kolendy
architektura- kościoły