Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T23:14:44+01:00
1.2(x-9)²-(x-4)(X+4)=2(x²-18x+81) - (x²-16)=2x²-36x+162 - x²+16= x²-36x+178
2.-3(x+2)²-3(x-3)²=-3(x²+4x+4)-3(x²-6x+9)=-3x²-12x-12-3x²+18x-27=-6x²+6x-39
3.(x-√2)(x+√2)== x²-2
2009-12-07T23:19:08+01:00
2(x-9)²-(x-4)(X+4)=2(x²-81)-x²+4x-4x-16=2x²-162-x²+4x-4x-16=x²-178

-3(x+2)²-3(x-3)²=-3(x²+4)-3(x²+9)=-3x²-12-3x²-27=-6x²-39=3(-2x²-13)

(x-√2)(x+√2)=x²+√2x-√2x-√4=x²-√4