Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T14:58:52+02:00
Ojczyzna to nasz świat , nasze życie . Nie zawsze piękna wymarzona , lecz nasza. Dla jednego może być piękna , dla innego brzydka . Lecz musimy pamiętać , że ojczyzna to nasze miejsce , gdzie jesteśmy zawsze mile widziani i tylko w ojczyźnie znajdziemy to co utraciliśmy . Musimy pamiętać , żeby naszej ojczyzny nie opuścić , bo ją mamy tylko jedną na zawsze .

Może być , pisałem na szybkiego więc zrozum , że nie wyszło doskonałe , lecz tam kilka słów dodasz od siebie i dobrą ocenę masz .
93 4 93
2009-09-03T15:11:45+02:00
Ojczyzna to kraj dzieciństwa.
Ojczyzna to mój dom.
Ojczyzna to mój naród.
Ojczyzna to moje powołanie.
Ojczyzna to mój język.
Ojczyzna to moja flaga.
Ojczyzna to mój hymn.
60 3 60
2009-09-03T15:18:56+02:00
Ojczyzna to krótko mówiąc kraj, z którego się pochodzi. W dzisiejszych czasach ludzie mają różny stosunek do swojej ojczyzny. Postawą godną propagowania jest patriotyzm, w dobrym tego słowa znaczeniu. Wielu ludzi doprowadza go do patologii jaką jest nacjonalizm. Prawdziwy patriota kocha swoją ojczyznę i gotowy jest oddać jej życie. Dla mnie ojczyzną jest Polska, jako jej obywatel znam jej historię i doceniam to, co zrobili Polacy żyjący przede mną, aby moja ojczyzna w ogóle istniała. Zdaję sobie sprawę, że właśnie dzięki nim mamy terytorium ,kulturę i świadomość narodową.
59 3 59