Odpowiedzi

2009-12-07T23:23:30+01:00
Wzór na długość długość okręgu
Te średnice trzeba podzielić przez 2 najpierw - otrzymasz r.

2*r*PI
R masz
Pi ~ 3,14

2*2*3,14= 12,56 ~12,6

itd :P
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T23:25:42+01:00
A) r=4/2=2
2πr=2*2*3,14=12,56≈12,6cm
b)r=3,2÷2=1,6cm
2πr=2*1,6*3,14=10,048≈10,1cm
c)r=2,5÷2=1,25
2πr=2*3,14*1,25=7,85≈7,9cm
d)r=21,6÷2=10,8
2πr=2*3,14*10,8=67,824≈67,8cm
14 4 14
2009-12-07T23:25:47+01:00
A) r = 2
2*3,14*2=12,6
b)3,2*3,14=10
c) 2,05*3,14=6,4
d)21,6*3,14=67,8

wzór na długość 2πr co równa sie πd d to średnica mniej liczenia
4 5 4