Odpowiedzi

2009-12-07T23:42:18+01:00
Opowieść wigilijna jest najprzyjemniejszą książką jaką kiedykolwiek czytałem. NIe zawiera trudnych słow przez co sie czyta ją bardzo płynnie. Nie trzeba zastanawiać się nad przesłaniem zdań. Tekst jest niezwykle ciekawy. Szczególnie gdy sie zbliżają święta lubdzie interesują sie tego typu powieściami.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T23:44:25+01:00
Dla mnie opoweśc wigilijna jest łatwa w odbiorze oraz ciekawa. Zostala napisana w jezyku pospolitym, dorze zrozumianym. w powieści zostało świetnie pokazane jak tytulowy bohater scrooge podrózowal w przeszlosci i przyszlosci a takze teraźniejszosci. Wszystko za pomoca duchów. Dzieki nim mógł zobaczyc jaki jets naprawde i zmienic swe zycie. Bardzo mi sie podobała ta opowieść, czytałam ją z ciekawościa. Chcialabym aby pisano wiecej takich powieści jak ta.



troszke sie rozpisalam, ale mam andzieje ze dobrze ;] jak sie spodoba daj mi najj;d
36 2 36