Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T23:45:53+01:00
Budujemy układ równań:
x-liczba dyszek
y-liczba dwu-dyszek ;d

10x+20y=860
y=x+4
Podstawiamy
10x + 20*(x+4) = 860
10x + 20x +80 = 860
30x = 780 /:30
x = 26
Wracamy
y=x+4
y= 26+4 = 30
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T23:47:52+01:00
X - banknoty 10zł
y - banknoty 20 zł

10x + 20y = 860
y - 4 = x

10x + 20y = 860
y-x = 4

x + 2y = 86
y - x = 4

3y = 90
y = 30
x = 26