Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T23:46:19+01:00

-stałość warunków
-unormowany tryb życia, dający poczucie spokoju, bezpieczeństwa i pewności
-brak używek takich, jak papierosy, alkohol, narkotyki i nadmierne picie kawy
-dużo czynnego wypoczynku na świeżym powietrzu
33 4 33
Dzięki Tego Potrzebuje do spraewdzianu!
zięki!!!
Dzięki wielki
  • 0zzy
  • Rozwiązujący
2009-12-07T23:46:58+01:00
Unikac stresu
odpowiednio sie odrzywiac sie odrzywiac
uprawiac sporty(ogolnie dbac o sprwanosc fizyczna)

moze ta odpowiedz jest krotka ale w 100% wyczerpuje temat:)
24 4 24
2009-12-07T23:48:34+01:00
Wypoczynek Sen
17 3 17
ta najlepiej to unikać stresu zdrowo się odrzywiać i uprawiać sporty