Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T15:12:45+02:00
Śniadanie

* herbata z cytryną
* kanapka z serem
* parówka

Drugie śniadanie

* jabłko
* jogurt do picia

Obiad

* pieczona ryba
* ziemniaki
*surówka z białej kapusty
* szklanka soku

Podwieczorek

* budyń z malinami
* herbata

Kolacja

* 2 kanapki z twarogiem i miodem
* kakao
2009-09-03T15:14:28+02:00
Śniadanie:
Jajecznica/płatki/chleb z serem (białko) + kompot/herbata
Obiad:
Zupa pomidorowa
Schabowy, ziemniaki, surówka
Kolacja:
Chleb z szynką + kompot
2009-09-03T15:18:21+02:00
Śniadanie
herbata z cytryną (herbata 0,5 g, cytryna 10 g, cukier 10 g)
kanapki z rzodkiewką (chleb skrobiowy 45 g, masło roślinne 10 g, rzodkiewka 30 g)
serdelki drobiowe (60 g)
Drugie śniadanie

surówka z marchwi (marchew 60 g, cukier 5 g, cytryna 3 g)
Obiad

kopytka ziemniaczane (kopytka 80 g, masło roślinne 5 g)
sos pomidorowy (pomidory 50 g, olej 5 g, mąka ziemniaczana 3 g, mleko 2% tłuszczu 50 g)
kompot z truskawek (truskawki 60 g, cukier 10 g)
Podwieczorek

kanapki z jajkiem i szczypiorkiem (chleb skrobiowy 30 g, masło roślinne 5 g, 1 ¤ 2 jajka 25 g, szczypiorek 3 g)
herbata (herbata 0,5 g, cukier 5 g)
Kolacja

makaron niskobiałkowy zapiekany z jabłkiem (makaron niskobiałkowy 50 g, olej 15 g, jabłko 130 g, cukier cynamonowy lub waniliowy 15 g, śmietana 30% 25 g)
herbata (herbata 0,5 g, cukier 5 g)