Odpowiedzi

2009-12-08T00:27:14+01:00
Założenie: Rodzina 2 rodziców i 2 dzieci. Przychody: Mąż - 1500zł Żona - 1300zł Rozchody(wydatki): 500zł czynsz za mieszkanie. 80zł rachunek za prąd 70zł rachunek za gaz 200zł Paliwo do samochodu 150zł - Ubezpieczenie samochodu 700zł - jedzenie i inne podstawowe zakupy 200zł - wydatki na dzieci 300zł - kredyt 600zł odkładane na czarną godzinę, niespodziewane wydatki lub przyjemności
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T00:33:01+01:00
Zarobki + wydatki miesięczne rodziny 4 osobowej: mąż-2980 żona-1280 razem=4260 wydatki: prąd-176 zl woda-68 zl gaz-142 zl telewizor+internet-86 zl telefon-35 zl (komurka x3)=105 garaż-50 zl paliwo-200 bilet miesięczny(ulgowy)-48 zl szkoła (basen,kułko muzyczne)razem-90 zl dodatkowy angielski -90 zl kieszonkowe dzieci(dwie osoby)po 100 zl 176+68+142+86+105+50+90+90+200+200+48=1255zl 4260-1207=3005 Zostaje 3005 zl na jedzenie oraz reszte zakupów(np.ubranie)
2 5 2
2009-12-08T01:11:26+01:00
BUDŻET DOMOWY Przychody: wypłata ojca 2600zł wypłata matki 1800zł zasiłek rodzinny 150zł zwrot podatku 400zł _____ RAZEM 4950ZŁ Wydatki: czynsz 700zł rachunki 1800zł bilety 200zł benzyna 300zł karty telefoniczne 150zł żywność 800zł odzież 300zł prezenty 400zł przybory szkolne 100zł ______ RAZEM 4750zł uwzględniając wszystkie przychody i wydatki zostało nam 200zł oszczędności.
1 3 1