Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T15:16:10+02:00
X - ilość kątów
Wzór jak to zrobić :
ściany : x+2
krawędzie : 3x
Wierzchołki: 2x

20 kątny :
ścian : 22
Krawędzi :60
wierzchołków: 40

100 kątny :
ściany : 102
krawędzie: 300
Wierzchołki : 200
5 4 5
2009-09-03T15:17:55+02:00
20kątny
60 krawędzi, 40 wierzchołków, 22 ściany
100 kątny 300 krawędzi, 200 wierzchołków, 102 ściany
2 5 2
2009-09-03T15:24:51+02:00
Liczba krawędzi 3n
liczba wierzchołków 2n
liczba ścian n+2

20kątny
l.k. = 60
l.w.=40
l.ś.= 22

100kątny
l.k.=300
l.w. = 200
l.ś. = 102
2 5 2