Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T00:53:29+01:00
Przede wszystkim legalne oprogramowanie Windows jest bardziej korzystne. Dzięki niemu możesz mieć na swoim komputerze wszystko legalnie i nie boisz się, że ktoś może donieść na policje, o Twoim nielegalnym windowsie, wiele osób z nielegalnym oprogramowaniem źle skończyłą. Poza tym legalne oprgromawanie szybciej działa, nielegalny system może mieć wirusy, trojany. Żyjesz z myślą, że nie łamiesz prawa tak jak większość obywateli, którzy mają na swoich komputerach nielegalne oprogramowanie. Od zaraz masz dostepne wszystkie atkualizacje.
2 3 2
2009-12-08T01:00:38+01:00
MS Windows naprawdę warto zakupić legalnie.Jeśeli jesteśmy posiadaczami nielegalnego oprogramowania,narażamy siebie i naszych rodziców na nieprzyjemności ze strony policjia tego byśmy nie chcieli.Jeżeli policja wykryje u nas nielegalne oprogramowanie,może zabrać nam sprzęt komputerowy,a dodatkowo grozi naszym rodzicom(gdy nie jesteśmy pełnoletni) wysoka kara grzywny i pozbawienie wolności nawet do kilku lat.A więc lepiej wydać to kilkaset złotych na słuszny cel jakim jest zakup MS Windows i cieszyć się legalnym oprogramowaniem.Piracki program może nam jedynie zaszkodzić,wolniej chodzi komputer,nie wszystkie pliki działają jak należy.A i niekiedy może posiadać wirusa.Dlatego zachęcam do kupna wyłącznie legalnego MS Windows!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T05:52:15+01:00
Najlepiej przedstawić mu zalety i wady legalnego i nielegalnego systemu MS Windows
Zalety:
-poczucie że nie łamiesz prawa
-gwarancja że na komputerze nie masz wirusów czy trojanów
-szybciej dostępne aktualizacje systemu
Wady:
-łamiesz prawo za co grozi ci duża grzywna a nawet pozbawienie wolności
-system może posiadać wirusy lub trojany
-aktualizacje systemu pojawiają się z opóźnieniem
-strach przed przyjazdem policji związany z twoim nielegalnym systemem
1 5 1