Odpowiedzi

2009-12-08T08:15:32+01:00
Musisz zmierzyć kąt odcinka przez cyrkiel
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T08:54:45+01:00
Ten dowolny odcinek 'A' traktujesz jako bazę do zbudowania kwadratu o bokach z tego odcinka. W tym kwadracie przekątna to jest 'A' * pierwiastek z 2. Tą przekątną przedłużasz o odcinek 'A' . Potem tradycyjnie koniec "A" i koniec "A"+ przekątna. Ekierka i linijka przenosisz równolegle na początkowy odcinek. Punkt łączenie przekątnej i jej przedłuzenie przeniesiony na początkowy odcinek daje podział o który ci chodziło
21 4 21