Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T09:03:39+01:00
1) Aborygeni – zbiorcza nazwa rdzennych ludów Australii
2) Interior – terytorium położone w głębi kraju, daleko od wybrzeża morskiego i od ośrodków przemysłowych. Słabo zagospodarowane i trudno dostępne wnętrze lądu.
6 4 6
2009-12-08T09:06:10+01:00
Aborygeni
interior australijski obejmuje pustynie i półpustynie
3 3 3
2009-12-08T09:10:10+01:00
Mianem interioru określa się obszary położone z dala od wybrzeża morskiego i ośrodków przemysłowych, głównie w Ameryce Południowej i Australii.

Aborygeni to rdzeni mieszkańcy Australii.