Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T09:04:19+01:00
Slowa piekie zyj dla mnie oznaczaja to by zyc i niczym sie n ie przejmowac , korzystac z zycia . Pieknie zyc to znaczy kochac innych ludzi , i dostrzegac piekno kazdego dnia
5 4 5
2009-12-08T09:07:22+01:00
Pięknie żyć oznacza,żyć w zgodzie z ludźmi,przyjaciółmi.Największe wartości jakimi się kierować w tym życiu to godność,szacunek do innych,umiejętność dzielenia się tym co najcenniejsze w życiu:)
4 3 4
2009-12-08T09:07:17+01:00
Pięknie żyć - żyć zgodnie ze swoimi zasadami,wartościami. Niczego w życiu nie żałować, cieszyć się z niego i czerpać z niego tyle ile się da.
5 4 5