Hejka niech mi ktoś pomoże. Zadanie nie jest trudne ale ja już tego nie pamiętam więc ratunku!!!

jak pomnożyć coś takiego? (sposobem pisemnym)
1) 3,13×8,2
2) 5,25×1,1
3) 0,02×8,45
4) 1,15×2,4
5) 17,1×1,2
Tylko jak ktoś nie jest pewny to niech nie pisze bo chciałabym żeby to było dobrze. I streszczajcie się. Z góry dzięki***)

2

Odpowiedzi

2009-09-03T15:57:05+02:00
1)
3,13
8,2
⁻⁻⁻⁻⁻
+626
2504
⁻⁻⁻⁻⁻
25,666

2)
5,25
1,1
⁻⁻⁻⁻⁻
⁺525
525
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
5,775


3)
0,02
8,45
⁻⁻⁻⁻⁻⁻
010
008
016
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
0,169

4)
1,15
2,4
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
⁺460
230
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
2,76

5)
17,1
x1,2
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
342
171
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
20,52

pozd.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T16:05:49+02:00
1)3,13×8,2

3,13
x8,2
---------
0 00
626
2504
----------------
256,660


2) 5,25×1,1

5,25
1,1
-------
0 00
525
525
------------
5,7750


3) 0,02×8,45

0,02
8,45
-------
0 10
00 8
016
---------------
0,1690


4) 1,15×2,4

1,15
2,4
-------
46 0
230
-------------------
27,60




5) 17,1×1,2

17,1
1,2
-------
34 2
171
-------------
20,52