Przetłumaczcie to:
Blackpool has seen plenty of changes since last hosting the Royal Variety Show more than 50 years ago. But none as noticeable as the performers on the bill.

Last night the Queen and Prince Philip were entertained by a leather-clad Lady Gaga, a stomach-baring X Factor winner and a 17-year-old in miniscule hotpants.

Back in 1955 the scene was a lot more restrained, with Morecambe and Wise, Arthur Askey and George Formby amusing their Royal audience.
Gaga arrived on stage to close the show wearing a red leather dress with a 20ft long red train. She teamed the outfit with huge circles of red eye make-up, for a panda-style look.

Her dress appeared to be inspired by Queen Elizabeth I, with an oversized ruffle at the neck.

The Poker Face singer performed Speechless - the song she wrote for her father Joseph, who suffers from a heart condition.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T09:46:19+01:00
Ostatnia noc Królowa i Prince Philip były rozrywkę skóry odzianych Lady Gaga, żołądka Baring zwycięzcą X Factor "i 17-letni w miniscule HOTPANTS.

Jeszcze w 1955 na scenie było dużo bardziej powściągliwe, z Morecambe and Wise, Arthur Askey i George Formby zabawne widowni Royal. Gaga przybył na scenie, aby zamknąć pokazują sobie czerwoną sukienkę ze skóry z 20ft długi pociąg czerwony. Ona połączyła siły strój z ogromnym kręgach czerwonych oczu makijaż dla panda wygląd dostosowany do stylu.

suknia wydaje się być inspirowane przez Queen Elizabeth I, z ponadgabarytowych wzburzyć na szyi.

Poker Face wokalistka wykonuje Speechless - piosenki pisała do ojca Józefa, który cierpi z powodu choroby serca.
2009-12-08T09:52:38+01:00
Ostatniej nocy Królowa i księżniczka Philip były rozrywkę skóry odzianych Lady Gaga, żołądka Baring zwycięzcą X Factor "i 17-letni w miniscule HOTPANTS.

Jeszcze w 1955 na scenie było dużo bardziej powściągliwe, z Morecambe i Wise, Arthur Askey i George Formby zabawne widowni Royal. Gaga przybył na scenie, aby zamknąć pokazują sobie czerwoną sukienkę ze skóry z 20ft długi pociąg czerwony. Ona połączyła siły strój z ogromnym kręgach czerwonych oczu makijaż dla panda wygląd dostosowany do stylu.

suknia wydaje się być inspirowane przez królową Elizabeth I, z ponadgabarytowych wzburzyć na szyi.

Poker Face wokalistka wykonuje Speechless - piosenki pisała do ojca Józefa, który cierpi z powodu choroby serca.