Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T15:59:45+02:00






MÓJ STOSUNEK DO KATECHEZY JEST PROSTY BARDZO LUBIĘ CHODZIĆ NA TĄ LEKCJĘ,PONIEWAZ SPOTYKAJĄC SIE Z KSIĘDZEM MOZEMY SZCZERZE POROZMAWIAĆ NA RÓŻNE CIEKAWE I FASCYNUJĄCE TEMATY NP.PROBLEMY WSPÓŁCZESNEJ MLODZIEZY ,A PRZEDE WSZYSTKIM NALOGI,KTÓRYCH NIE TRUDNO SIĘ POZBYĆ .BARDZO LUBIĘ CHODZIĆ NA LEKCJE KATECHEZY BO UCZYMY SIE TAM JAK ŻYC ZGODNIE Z RODZINA I PRZYJACIÓŁMI,JAK BYĆ DOBRYM DZIECKIEM BOŻYM,NAJWAZNIEJSZY JEST NASZ STOSUNEK DO TYCH ZAJĘĆ JEŻELI CHCEMY BYĆ AKTYWNI I WYPOWIADAĆ SIE NA TEMATY WSZYSTKO NAM POJDZIE ŚWIETNIE


pOZDRO
2009-09-03T18:48:42+02:00
Lubię chodzić na lekcję katechezy ponieważ możemy porozmawiać z katechetą o różnych nurtujących tematach i o problemach które nas dotyczą. Możemy również zrozumieć dokładniej treść Pisma Świętego oraz Bibli. Na tych lekcjach można się wiele nauczyć o życiu i postępowaniu w dorosłości. Podczas trwania katechezy dużo dowiadujemy się o rzeczach których nie powinniśmy robić.