Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T15:56:36+02:00
Dzielny niczym lew
ostrożny jak surykatka
milczący gdy w nim gniew
ironią losu jest
nieustanny śmiech
i kto wie co siedzi w nim .?
kim on jest , kim .?
2009-09-03T15:58:32+02:00
Dzisiaj wróciłem ze szkoły
obiadu w domu nie czuję
mój nastrój więc mało wesoły
i mówię sobie po cichu, że może coś ugotuję
Nigdzie nie było mąki
I cukru nie uświadczyłem
Konając zatem z głodu, po pizzę zadzwoniłem