Odpowiedzi

2009-12-08T13:14:47+01:00
Poprzez modlitwę - prośbę, gdy się coś o co prosiłeś "spełni".
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T13:16:40+01:00
Jezus jest blisko.Jest w Eucharystii którą otrzymujemy podczas Mszy Świętej, przyjmujemy Ciało Chrystusa do naszego serca.Jezus jest blisko kiedy stajemy do modlitwy, przebaczamy.Jezus jest w każdej dobrej rzeczy, w czynie i w pięknie przyrody.Jezus mówi do nas, choć my nie zawsze to słyszymy, a najczęściej nie chcemy tego słyszeć. Należy otworzyć swoje serce na Słowo Boże.
2009-12-08T13:25:14+01:00
Mówią, że pomimo tylu niewierzących, obojętnych i wrogów- Jezus jako człowiek budzi największą miłość na świecie. Wystarczy przypomnieć w ciągu bez mała dwóch tysięcy lat świętych ...