Odpowiedzi

2009-12-08T13:23:14+01:00
A proszę Cię bardzo :D
http://img200.imageshack.us/img200/9099/zadanieeh.jpg

Jeszcze tylko dodam że (a + d) są podstawami to "d" jest górną podstawą nie ramieniem !!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T13:24:26+01:00
WZOR OGOLNY NA POLE TRAPEZU TO:

P=(a+b)*h/2 ale chyba druga podstawa mial byc b a nie d? sprawdz
wiec
P=(a+b)*g/2
Obw.=a+b+c+d

zaraz dodam rys.
2 5 2
2009-12-08T13:29:06+01:00
Obwód = a + d + c + d
P = a+d [razy] g [podzielić] 2
1 4 1