Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T13:24:20+01:00
A) 2a-a=a(2-1)
b) 15x+5x=5x(3+1)
c) ²/₃bc- ⅓bc=1/3b(1/3-1)
d) 3,5abc + 0,7ab =0,7ab(5c + 1)
e) ⅘xyz-0,8xz=4/5xz(y-1)


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:37:45+01:00
A) 2a-a=a(2-1)
b) 15x+5x=5x(3+1)
c) ²/₃bc- ⅓bc=1/3b(1/3-1)
d) 3,5abc + 0,7ab =0,7ab(5c + 1)
e) ⅘xyz-0,8xz=4/5xz(y-1)
musisz dać najmniejszą liczbę np c musisz dać najmniejszą zeby wyszło to samo w działaniu po wymnożeniu
2 5 2