Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T16:02:13+02:00
Przypowieść o synu marnotrawnym ma nas czegoś nauczyć. Dowiadujemy się z niej, że każdy dostanie drugą szansę. Przykładem tego jest tytułowy syn marnotrawny. Żył nieetycznie, ale w końcu się nawrócił i ojciec przyjął go z powrotem. Ponadto dowiadujemy się również, że należy wyzbyć się zazdrości. Drugi syn, który cały czas był z ojcem nie mógł pogodzić się z zaistniałą sytuacją. Ale ojciec wszystko tłumaczy, dzięki czemu łatwo można poznać wszystkie prawdy zawarte w przesłaniu.
2009-09-03T16:06:44+02:00
PRZESŁANIE ZAWARTE W UTWORZE SYN MARNOTRAWNY JEST BARDZO LOGICZNE.JEŻELI ODEJDZIEMY OD KOGOŚ BLISKIEGO BO BĘDZIEMY UWAZALI SIE ZA LEPSZYCH (PIENIĄDZE)I WYZEKNIEMY SIE RODZINY TO PIENIĄDZE NAM SIĘ SKOŃCZĄ I ZOSTANIEMY SAMI.lECZ GDY DOBRZE SIĘ ZASTANOWIMY I PRZEMYSLIMY NASZĄ DECYZJĘ WRÓCIMY DO DOMU I BEDZIEMY BŁAGAC O PRZEBACZENIE.nASI RODZICE NAS PRZYJMĄ, BO NAS KOCHAJA.