Odpowiedzi

2009-12-08T15:08:08+01:00
Załoga szła do sklepu po oranżade po drodze zinteresował ich ptak. zbaczajc z drogi przeskoczyli rzeczke. gdy patrzyli na gniazdo. zza krzaków wyszedł Zenek z jabłkami. Zenek zawstydził sie i zaproponował im wspólnwą kradzierz jabbłek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:07:31+01:00
Wybierali się do miasta po oranżadę i zgłodnieli. Zenek usłyszał ptaka. Poszedł za jego głosem. Zobaczył jego "dom" w ogrodzie, w sadzie, gdzie było mnóstwo jabłek. Jedząc jedno z nich, wyszedł z dużą ilością ich na rękach na drogę, gdzie czekali przyjaciele i zapytał czy też chcą.