Obok opisów wstaw odpowiednie litery. Cechy polipa oznacz literą P, a meduzy literą M.

Otwór gębowy na szczycie ciała.
Ciało w kształcie parasola.
Przytwierdza się stopą do podłoża.
Żyje w toni wodnej.
Tworzy kolonie.

Z góry dzięki! :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T13:45:23+01:00
Otwór gębowy na szczycie ciała. P
Ciało w kształcie parasola.M
Przytwierdza się stopą do podłoża.P
Żyje w toni wodnej.M
Tworzy kolonie.P
30 4 30
2009-12-08T17:33:43+01:00
Otwór gębowy na szczycie ciała.-P
Ciało w kształcie parasola.-M
Przytwierdza się stopą do podłoża.-P
Żyje w toni wodnej.M
Tworzy kolonie.P
14 3 14