Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T13:59:50+01:00
Prawe dopływy Wisły: Sofa, Skawa, Rada, Dunajec, Wisłoka, San, Wieprz, Narew/Bug, Skrwa, Drwęca, Osa.

Lewe dopływy Wisły: Przemsza, Nida, Kamienna, Pilica, Bzura, Wda, Wierzyca.

Prawe dopływy Odry: Widawa, Barycz, Warta, Ina.

Lewe dopływy Odry: Nysa Kłodzka, Bystrzyca, Kaczawa, Bóbr Nysa Łużycka.
2009-12-08T14:02:45+01:00
Prawe:
Widawa
Mała Panew
Warta, Noteć
Barycz
Stobrawa

lewe:
Ślęża
Bystrzyca
Oława
Kaczawa
Nysa kłodzka
Nysa łużycka
Bóbr