Wpisz odpowiednie wyrazy:
Tkanki zbudowane są z ............................. . Z róznychtkanek zbudowane są ............................ .
U roślin występują takie organy, jak :.............................,
...........................................,................................,
.......................................... .
Organy zwierząt i ludzi, zwane narządami, to: ........................,
........................................, ....................................,
........................................ .

3

Odpowiedzi

2009-12-08T14:31:53+01:00
Tkanki zbudowane są z komórek . Z róznychtkanek zbudowane są narządy .
U roślin występują takie organy, jak :serce, płuca, wątroba
Organy zwierząt i ludzi, zwane narządami, to część wielokomórkowego organizmu zwierzęcego lub roślinnego, która pełni określoną funkcję fizjologiczną.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:43:09+01:00
Tkanki zbudowane są z komórek. Z różnych tkanek zbudowane są organy.
U roślin występują takie organy, jak : korzeń, łodyga, liść, kwiat
Organy zwierząt i ludzi, zwane narządami, to: serce, nerka, żołądek, oko.
8 4 8
2009-12-08T15:03:35+01:00
Tkanki są zbudowane z komórek. Z różnych kanek zbudowane są organy. U roślin występują takie organy jak liść, korzeń, kwiat. Organy zwierząt i ludzi zwane narządami to: serce, mózg, żołądek.
4 3 4