Muszę napisac wypracowanie o wakacjach.
Format A4.

Informacje jakie mogę Wam podac:
1 --- Nie wyjeżdżałam nigdzie
2 --- Cały czas byłam w domu
3 --- Jeździłam do kina
4 --- Jeździłam na wycieczki rowerowe
5 --- Spotykałam się z kumpelą
6 --- Jeździłam na deskorolce i rowerze
7 --- Wieczorami grałam w siatkówkę z kolegą
8 --- Wieczorami często biegałam po mokrej trawie (na boso)

2

Odpowiedzi

2009-09-03T16:24:19+02:00
Tegoroczne wakacje były jednymi z tych w których nie miałam za wielku przeżyć, między innymi pomiędzy wycieczkami rowerowymi nie dotyczyło mnie za dużo ciekawych przygód. Jak już wspomniałam ,jeździłam dużo na rowerze, dzięki temu wyrobiłam kilka mięśni nóg. Miałam też styczność z nowymi kinowy mi hitami.Między innymi były to (wymień filmy na których byłaś/byłeś). Bardzo mi się podobały.I byłam zaskoczona że chociaż nigdzie nie wyjechałam było tak fascynująco i ciekawie.Wieczorów oprucz spędzania przed telewizorem grałam w piłkę siatkową razem z moim kolegą. Bardzo lubię ten sport i mnie fascynuje, sądze że będe rozwijać się w tym kierunku. ;D Nie licząc tych wszystkich rzeczy krtóre opisałam, najbardziej spodobało mi się chodzenie boso po mokrej trawie w czasie kiedy zachodziło słońce, to chyba będe wspominać najlepiej. Ogólem te wakacje było super ;D
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T17:09:11+02:00
Przygotowałam nieco dłuższą wersję :)