Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T16:24:42+02:00
Rower- metal, plastik, guma, gąbka, niektóre rowery są wykonywane z aluminium.
zegarek- guma lub skóra (pasek do którego przyczepiony jest zegarek), szkło, plastik, może być także papier (tarcza na której wskazówki wskazują godzinę), metal a także srebro lub złoto.
piórnik- materiał, metal lub plastik, gumowe naklejki, metalowy zasówak.
__________________________________ DODATKOWE:
marker- tusz, plastik.
krzesło- drewno, metalowe gwoździe.
butelka z wodą- H2O, plastik, papier, tusz.
9 4 9
2009-09-03T16:42:59+02:00
Rower, to dość spora ilość różnych części. Jeśli chodzi o materiały, to najczęściej aktualnie stosowane jest aluminium. Daję ono możliwość zbudowania lekkich i wytrzymałych ram przy niewielkim nakładzie pracy, a co za tym idzie przy niewielkich kosztach.

Zegarek- zegarek ręczny zbudowany przeważnie jest ze srebra lub złota...

Piórnik-może być zbudowany z materiałów, ze skóry jak i z plastiku...
8 2 8