Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:25:54+01:00
Obecny stan bezrobocia w Polsce ma ogromny wpływ nie tylko na gospodarkę ale i na społeczeństwo w szczególności młode i nie doświadczone zawodowo. Społecznymi skutkami bezrobocia jest szerząca się apatia rodząca alkoholizm, narkomanię jaki agresja rodząca przestępczość w formie wandalizmu, bandytyzmu, złodziejstwa. Oprócz negatywnych skutków można też dostrzec wzrost przedsiębiorczości polegający na rozpoczęciu działalności gospodarczej na własny rachunek, który jest skutkiem pozytywnym.
2009-12-08T14:26:02+01:00
Tak. Ponieważ gdy jest większe bezrobocie, ludzie mają mniej pieniędzy, mniej kupują, i producenci zarabiają mniej i gospodarka jest słabsza