Odpowiedzi

2009-09-03T16:29:34+02:00
Rozwinąć skrzydła- uwierzyć w siebie
mieś skrzydła u ramion- być kimś pwnym siebie i dobrym
zerwać się z lotu- coś zaprzestać
dodać komuś skrzydeł-pomóc komuś,natchnąć go
patrzeć na coś z lotu ptaka- popatrzeć obiektywnie
2009-09-03T16:34:47+02:00
Rozwinac skrzydla - rozwinac swoj talent
dodac skrzydel - dac komus nadzieje
miec skrzydla u ramion - doznawac swobody, szczescia
patrzec na cos z lotu ptaka - patrzec z gory
zerwac sie do lotu - rozpoczac cos robic
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T16:37:52+02:00
Rozwinąć skrzydła - uwierzyć w coś co się potrafi robić, w siebie

mieć skrzydła u ramion-być pewnym siebie

zerwać się z lotu-przestać coś robić w pewnej chwili

dodać komuś skrzydeł-pomóc komuś w jego problemach, wspierać go

patrzeć na coś z lotu ptaka -patrzeć z góry