Zadanie 1
Do chorób wywołanych przez bakterie zalicza się:.............

zadanie 2
Do chorób wywołanych przez protisty zalicza się:........

zadanie 3
Do chorób wirusowych zaliczamy:..................

zadanie 4
Glony są samożywne, który z elementów ich komórek o tym decyduje?

zadanie 5
Sinice to glony zaliczane do królestwa:.........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:38:06+01:00
1.kiła, rzeżączka, trąd, gruźlica, dur brzuszny, krztusiec, czerwonka bakteryjna, angina, szkarlatyna,, borelioza , zapalenie opon mózgowych,cholera
2.Trypanosoma gambiense, Świdrowiec, Pełzak czerwonki, Zarodziec malarii
3.Grypa,odra,świnka, różyczka, katar, AIDS, denga, ospa
4.Chyba przykład peryfitonu
5.królestwo bakterii(bakterie)
  • Gdee
  • Początkujący
2009-12-08T14:41:20+01:00
Do chorób wywołanych przez bakterie zalicza się: angina, gruźlica, zapalnie płuc.
Do chorób wywołanych przez protisty zalicza się: ...
Do chorób wirusowych zaliczamy: AIDS, grypa, żółtaczka.