Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T16:26:14+02:00
1FUNT - 6,66ZŁ

300FUNTÓW - 6,66ZŁ*300= 1998ZŁ
1 1 1
2009-09-03T16:28:20+02:00
300 x 6.66 = 1998
należy przygotować 1998 zł.
2009-09-03T16:28:46+02:00
-------------------------------------------------------------------------------------
300-potrzebna liczba funtów
6,66-wartość funta

300*6.66=1998

odp,; do zakupienia300 funtów potrzeba1998zł