Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:45:02+01:00
Moze:
*lepsze jedzenie na stołówce
*dekoracje świateczne
*częstsze organizowanie imprez,dyskotek itp..
*organizowanie ankiet dotyczących samopoczucia,bezpieczenstwa w szkole ipt..
*szkolny 'mam talent'
*organizowanie jakichs ognisk,pikników,konkursów szkolnych
*poznawanie patrona szkoły
*Troska o zieleń wokół szkoły: sadzenie drzew, krzewów, kwiatów, ich pielęgnacja.
*Sprzątanie terenu wokół szkoły.
*Zorganizowanie tablicy ogłoszeń dla uczniów.(jak nie ma)
*Pomoc w nauce uczniom słabszym.
*Prowadzenie poradnictwa dla uczniów.
*Zorganizowanie giełdy używanych podręczników.
2009-12-08T14:46:01+01:00
Może zrobic wybory szkolne na nowych w samorzadzie.orgranizuja imprezy . bekoruja szkoole