Odpowiedzi

2009-12-08T14:47:10+01:00
Jesteąśmy częścią świata bo w końcu chodzimy po tej Ziemi no nie ?
2009-12-08T14:49:40+01:00
Nie jesteśmy sami , jesteśmy obywatelami danego państwa , jesteśmy jednym z wielu żyjących na świecie , zawsze czujemy się równi , nie gardzimy innymi lub ich wypowiedziami bo oni też są jakąś częścią świata :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:54:29+01:00
Czyli że żyjemy na tym świecie i przyczyniamy się do sukcesów i zniszczeń, zatruwamy świat, mieszkamy na ziemi i po niej chodzimy czyli jesteśmy częścią świata. robimy coś dla świata inaczej kochamy świat.