Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:04:44+01:00
Fundacje:
WOSP - Wielka Orkiestra Światecznej Pomocy
Nie jesteś sam
PCK - Polski Czerwony Krzyż
Arka
Kolorowy świat
Słoneczko
Stowarzyszenia:
Caritas
Stowarzyszenia Wolontariuszy Wobec AIDS
Stowarzyszenia kobiece
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich
Stowarzyszenia zainteresowań
36 4 36
2009-12-08T17:03:40+01:00
Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży
Polska Fundacja im Roberta Schumana
PFESO - Polska Fundacja Europejskiej Szkoły Onkogolii
Polska Fundacja Pomocy Dzieciom "Maciuś"
Polska Fundacja Upowszechniania Nauk
Polska Fundacja Przedsiębiorczości
HOME Polska Fundacja Osteoporozy
Polska Fundacja Społeczno-Kulturalna
Szlachetna Paczka
Polska Fundacja Pomocy Dzieciom
13 4 13