Odpowiedzi

2009-12-08T14:55:22+01:00
Dla nas jest to ksiega "zywa". Moze dlatego ze jest ona słowem bożym. Uwazam ze poprzesz szacunek dla tej ksiegi pokazujemy nasza wiare i milosc do Boga. dalej nie wiem ;/
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:49:41+01:00
Biblia jest dla chrześcijan najważniejszą księgą i drugim, obok Tradycji, źródłem wiary chrześcijańskiej. Jest dla nas wiecznie żywa, zawiera ponadczasowe zasady moralne, pouczenia i przypowieści. Otaczamy ją czcią i szacunkiem, gdyż tylko ona mówi, tylko z niej dowiadujemy się na piśmie, prawd wiary. Tylko ona jest potwierdzeniem tego, w co wierzymy. Spisana przez autorów ziemskich, pod natchnieniem Ducha Świętego jest Słowem Bożym adresowanym do ludzi, któremu należy się szacunek.
8 5 8
2009-12-08T17:46:45+01:00
Ludzie wierzący w Pana Boga, bardzo szanują pismo święte. To w nim zapisane są przykazania Boże, których wszyscy jak najbardziej staramy się przestrzegać. Ludzie czytają je, starają się brać przykład z Pana Jezusa, który jest wzorem dobroci. Wierzą w to, co jest tam napisane, nie wyśmiewają się z tego, lecz uważają za coś co jest godne przestrzegania.
5 4 5