Odpowiedzi

2009-12-08T14:54:37+01:00
Wybral bym nude , poniewaz swiat wtedy nei siedzial by przed telewizorem czy przed komputerem tylko wyszedl by z kolegami na dwor pobawic sie czy pograc w pilke
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:56:09+01:00
Na pewno usunięcie NIENAWIŚCI , ponieważ jest to skutek wojny czy jakiegoś konfliktu , a przecież chcielibyśmy mieć pokój na świecie i żeby zawsze czynić dobro .
2009-12-08T14:55:31+01:00
Zlikwidowałbym "niemoc", dzięki temu ludzie dużo łatwiej podejmowaliby się nowych zadań...
Potrafiliby skupić się nie myśląc o tym czy dana praca im się uda...
Zlikwidowałoby to także wiele problemów na tle codziennym...
Komunikacja także byłaby dużo łatwiejsza... przez co mniej byłoby nieścisłości...