Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:54:56+01:00
Tak , ponieważ jest przygodowa .
5 2 5
2009-12-08T14:59:05+01:00
Moim zdaniem książka Daniela Defoe pt: "Robinson Kruzoe" była bardzo ciekawą lekturą, ponieważ poruszała tematy, które nierzadko interesuja każdego z nas. Według mnie każdy kiedyś marzył o dalekich podróżach wyobrażając sobie jednocześnie co traci żyjąc na "stałym lądzie". Jednocześnie książka ta ukazuje nam problemy jakie spotkać nas mogą z dala od domu. Ponadto na uwagę zasługuje optymistyczny pogląd na świat położonego w trudnej sytuacji rozbitka- nie poddaje się, wręcz walcxzy o to by przetrwać i wrócić do domu i udaje mu się to.
10 5 10
Moim zdaniem książka była fajna i ciekawa ponieważ działo się w niej dużo. Był smutek była radość a ich połączenie było świetne. Zapraszam wszystkich do przeczytania tej lektury ♥