Odpowiedzi

2009-12-08T14:56:29+01:00
Polega na tym ze jest duzo wysp, archipelagow, zatok itp.

Pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:56:22+01:00
Linia brzegowa jak sama nazwa mowi jest to linia miedzy woda a ziemia tak najrosciej tlumaczac.Wiec jakie moze niesc ze soba korzysci np majatkowe ,poprzez budowe portow stoczni. Mozemy budowac tam rowniez pensjonaty.Wiadomo ze nad morzami np nad morzem baltyckim jest duzo ilosc roznorodnych pierwsiastkow ktore mqaja dzialania lecznicze