Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T16:40:33+02:00
190000
670000
9720000
b)
6872
40014
15
10
c)
352,18
14
0,21
1
2009-09-03T16:40:49+02:00
A) do dziesiątek tysięcy
187259,12 - 190000
666666,6 - 670000
9721005 - 9721000
b) do jedności
6872,089 - 6872
40013,809 - 40014
15,4582 - 15
9,63795 - 10
c) do części dziesiątych
352,1782 - 352,2
14,00359 - 14,0
0,208131 - 0,2
0,995 - 1,0
2009-09-03T16:41:24+02:00
188000
670000
9700000

6872
40014
15
10

352,2
14
0,2
1