Odpowiedzi

2009-12-08T15:04:54+01:00
Gdziekolwiek bys nie pojechal gory sa najlepszym miejscem do spedzania wakacji. Zaden czlowiek sie tam nie nudzi.jest duzo do zwiedzanie ,piekne widoki.Gdzieniegdzie mozna znalezc bardzo rzadkie rosliny i zwierzeta. Tamtedy jest super i warto tam pojechac.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:13:25+01:00
Żadne wakacje nie pobiją tych, które przeżyłam w tym roku. Gdziekolwiek się znalazłam były same imprezy, na których oczywiście byłam. Raz usłyszałam tylko "Skądkolwiek jesteś idź sobie". Gdzieniegdzie widziałam różne gwiazdy Hollywood i później cały czas tamtędy chodziłam. Jeśli ktoś kiedykolwiek spyta mnie o te wakacje, powiem mu, że to było najlepsze lato w moim życiu.

ps. nie wiem czy to miało być realistyczne sprawozdanie czy wymyślone więc prosze o nieczepianie się.
2 4 2