Odpowiedzi

2009-12-08T15:05:26+01:00
1 czytanie lektur prowadzi do tego iz jestesmy w stanie czytac szybciej.
2. Lektury sa nauczajace i poruszja problemy moralne.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:06:49+01:00
-Rozwijają wyobraźnie i umysł młodego człowieka
-Wpływa na naszą zdolność wypowiadania się ustnie i pisemnie
-Uczymy robić się mniej błędów
-Wzbogaca nasze słownictwo
-Pogłębia się nasza wiedza