Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:09:33+01:00
Fantastyka-jest to dziedzina literatury,filmow i innych dziedzin sztuki.Fantastyka jest wytworem wyobrazni ludzkiej,czesci swiata lub calej rzeczywistosci zupelnie odmiennej od tej ktora znamy z życia. Bo naprzykład jak pies moze jezdzic koleja lub rozmawiac tak jak ludzie :)
2009-12-08T15:11:31+01:00
Fantastyka - jest to naciągnięta wyobraźnia. używający magicznych i innych nadprzyrodzonych form, motywów, jako myśli przewodniej, czasu, miejsca akcji, postaci i okoliczności zdarzeń (np. science fiction)