Odpowiedzi

2009-12-08T15:07:41+01:00
Na początku gdy wstanę ubieram sie i ide kościoła. Po kościele jem śniadanie. Następnie robie obiad i go jem. Oglądam miedzy ziemią a niebem i uczę się na poniedziałek do skzoły. W wolnych chwo\ilach oglądam telewizor.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:09:16+01:00
-chodzimy do kościoła
-jeździmy na wycieczki
-chodzimy na spacery
jeździmy do rodziny w odwiedziny
-jeździmy na zakupy do dużych sklepów (takie też mogą być)
-normalnie, jestem w pracy
-siedze cały czas w domu
-jestem w szkole na studiach zaocznych
-sprzątam dom
3 3 3
2009-12-08T15:10:46+01:00
Hej.
Dzień Dobry chciałabym przeprowadzic ankiete " Jak spędzaja panstwo niedziele"
1. Czy chodza panstwo do kosciola.?
a tak
b nie
c czasami
2. Czy panstwo jedza obiad z rodzina. ;d
a nie
b tak
3. Gdzie spedzacie najczesciej wolny czas w niedziele
a na kanapie
b u rodziny
c na spacerze
4 2 4