Odpowiedzi

2009-12-08T15:10:26+01:00
1,3dm=13cm,,,,,, 36-2×13=36-26=10cm = podstawa Δ,,,,,,,,,,,,,,,,, pole =½ah=½×10×12=60cm²
2009-12-08T15:11:54+01:00
Dane:
ramię=1,3dm=13cm
h=12cm
Obw=36cm
Obliczenia:
a=?
P=?
a=36-(2*13)=36-26=10cm
P=½*a*h
P=½*10*12=60cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:45:55+01:00
Dane:
a = 1,3 dm = 13 cm
h = 12 cm
Obw = 36 cm

a = 36 - (2 * 13) = 36 - 26 = 10 cm
P = 1/2 * a * h
P = 1/2 * 10 * 12 = 60 cm2

Odp.: Pole wynosi 60 cm2.
1 5 1