Odpowiedzi

2009-12-08T15:11:53+01:00
Despotyczny- władca był despotą,nie przyjmwał opinii innych ludzi...uważano go za "tyrana".Wszystie decyzje podejmował sam.
demokratyczny- władza demokratyczna polegała na decydowaniu o kraju,którego dokonywał lud.
2009-12-08T15:12:21+01:00
W despotyczny władza była skupiona w rękach jednej osoby, a demokratycznym wszyscy obywatele decydowali o losach państwa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:14:38+01:00
Despotyczny czyli nieograniczonyy, w tym przypadku np:król miał nieograniczoną władze.
demokratyczny, władca danego rejonu mósiał się liczyćze słowem prostego społeczeństwa niezawsze było to człe społeczeństwo np w starożytnej grecji w którejś z polis było cośtakiego że niewolnicy i kobiety nie miały głosu to chyba ateny mimo to państwo było demokratyczne

PS:sory za brak interpunkcji, mam nadzieje że pomogłem
1 5 1